Des de que vam decidir amb la tutora que la
meva intervenció seria amb el Said, ja al pràcticum I li he fet un seguiment i
un reforç individualitzat en la meva assistència al centre obert i sobretot a les estones de
deures.
A les estones de deures m’he centrat en els
objectius que em vaig proposar i he anat fent incisió mentre fèiem els deures
que portava de l’escola o sinó en portava amb les fitxes que té al seu carpessà
del centre obert:
-
Ampliar el vocabulari i millora
del llenguatge verbal.
-
Rebaixar el seu to de veu i per
tant el seu to de relació amb els altres.
-
Adquirir coneixements bàsics:
sèrie numèrica del 1-10 i si és possible més.
Al llarg de totes aquestes segones pràctiques,
les estones de deures, tot i que curtes, han sigut força. He pogut adonar-me de
les dificultats de comprensió oral (sobretot del català) que fan que el seu
nivell acadèmic sigui molt baix.
Durant aquests mesos el Said ha pogut rebre el meu
suport individualitzat i hem pogut observar canvis positius que comentaré en la
FASE 3.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada