diumenge, 10 de maig del 2015

Estona de deures


Des de que vam decidir amb la tutora que la meva intervenció seria amb el Said, ja al pràcticum I li he fet un seguiment i un reforç individualitzat en la meva assistència  al centre obert i sobretot a les estones de deures.
A les estones de deures m’he centrat en els objectius que em vaig proposar i he anat fent incisió mentre fèiem els deures que portava de l’escola o sinó en portava amb les fitxes que té al seu carpessà del centre obert:
-       Ampliar el vocabulari i millora del llenguatge verbal.
-       Rebaixar el seu to de veu i per tant el seu to de relació amb els altres.
-       Adquirir coneixements bàsics: sèrie numèrica del 1-10 i si és possible més.
Al llarg de totes aquestes segones pràctiques, les estones de deures, tot i que curtes, han sigut força. He pogut adonar-me de les dificultats de comprensió oral (sobretot del català) que fan que el seu nivell acadèmic sigui molt baix.
Durant aquests mesos el Said ha pogut rebre el meu suport individualitzat i hem pogut observar canvis positius que comentaré en la FASE 3.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada