diumenge, 10 de maig del 2015

Punt culminant de les intervencions: Cafè de Famíllies sobre el joc

Com que la meva intervenció tan grupal com individual ha estat basada centralment en el joc, la meva tutora i l'educadora del grup de petits em van proposar fa aproximadament un mes, si volia preparar i portar a terme un cafè de famílies sobre el joc. Com que per diferents raons, finalment la intervenció individual no ha pogut dur-se a terme tal i com estava plantejada en el pla inicial, vaig pensar que aquest era un gran i interessant repte per culminar ambdós intervencions, i en realitat una intervenció en si mateixa.
Pel Cafè de famílies vaig optar per la presentació d'un PWP amb la premissa principal que fos participatiu, fugint d'una llarga explicació teòrica i que acabés, amb la pràctica, és a dir, jugant famílies i infants. 
Aquest va ser el PWP que vaig preparar pel cafè.
                                
Cafè famílies joc from entelequia77

El PWP només va servir de referència, per mi per tenir un referent visual de les idees que volia transmetre i per tal que les famílies també tinguessin un referent visual del que anavem parlant. Però no vaig explicar tot el que hi ha reflectit. El document va actuar com un punt de seguretat en la presentació i per la presentació dels videos, i va funcionar prou bé.  

Aquests són els videos que vam visualitzar a la diapositiva 3 i 6:



        

                                                                                                                                                                                
Valoro el cafè de famílies molt positivament, sobretot com a experiència i també el resultat de com va anar. Tot i que puc fer diverses autocrítiques, com que potser el nivell era massa elevat pel tipus de població al que s'oferia, el cert és que les propostes van promoure la participació de les famílies que van donar la seva opinió en força dels aspectes proposats. Per tant, tot i que potser el nivell inicial no era l'adequat, si que va aconseguir remoure alguna cosa i fer pensar, ja que es va donar la participació. 
Durant el cafè de famílies, els infants es queden a la ludoteca jugant amb una monitora. En aquest cafè els últims 15 minuts vam convidar als infants a jugar i va ser un final molt positiu. Vam marxar tots, famílies, infants, educadores, psicopedagoga i jo mateixa, satisfets i contents.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada