diumenge, 24 de maig del 2015

Fase 3: Intervenció individual

Estant ja en el periode marcat per la fase 3, finals de maig, faig una valoració sobre tot el procés basant-me en els objectius marcats en la FASE 3 del meu pla inicial d'intervenció: 

OBJECTIUS: 

- Avaluar els processos i els resultats obtinguts del pla d'intervenció. 

Em vaig plantejar avaluar aquest objectiu a través del: 

- Grau de satisfacció de la meva tutora i de l'educadora del CO responsable del grup de petits del que forma part el Said: les sensacions que tinc a aquest respecte són positives. Certament la intervenció individual, sento que ha estat menys satisfactòria que la intervenció grupal, juguem plegats, sobretot per la dificultat que he tingut de participació de la mare en les sessions conjuntes mare, infant i jo mateixa. Quan vam disenyar la intervenció vam preveure una molt bona predisposició de la mare a les ajudes que se li oferien i per tant una alta participació, però la realitat ha estat que la seva situació personal no li ha permès aquesta implicació i aquesta situació, ens ha fet valorar a l'equip que no era bo pressionar la seva assistència a les sessions individuals per aconseguir la seva participació en la grupal.

- Grau d'assoliment dels objectius de les fases anteriors:




- Gràfica de l'evolució de les respostes dels qüestionaris passats a les famílies i als infants: inclosa a la memòria.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada