diumenge, 24 de maig del 2015

Fase 3: "Juguem plegats" Intervenció Grupal

L'eix central de la meva intervenció finalment ha estat el joc, i sobretot m'he centrat en la intervenció grupal i el cafè de famílies. 
Arribats a la fase 3 faig un seguiment de la intervenció a través dels objectius que em vaig plantejar: 

- Avaluar els processos i els resultats obtinguts del pla d'intervenció.

Em vaig proposar avaluar aquest objectiu a través dels següents indicadors d'avaluació:

- Grau de satisfacció de la meva tutora i de l'educadora del grup de petits del centre obert un cop duta a terme la intervenció: sento que el grau de satisfacció d'ambdues amb aquesta intervanció és elevat. La relació que he establert amb l'educadora ha estat de col·laboració, ajuda i cocreació. Tot i que jo he dut la iniciativa, el pes i he creat tota la intervenció, ella ha participat en tot el procés positivament de les meves propostes, m'ha donat el seu suport i les seves opinions, i sento que ens hem sapigut situar un un bon lloc l'una respecte de l'altre. Això ha fet que les sessions de joc hagin sigut tranquil·les, agradables i amb un bon resultat i expectatives. Pel que fa a la meva tutora, les reunions de coordinació, seguiment i equip que hem anat tenint em fan pensar que també ha quedat satisfeta amb aquesta intervenció. 

- Grau d'assoliment dels objectius de les fases anteriors

 
 
- Gràfica de l'evolució de les respostes dels qüestionaris passats a les famílies i als infants: que adjuntaré a la memòria. Com a valoració general puc dir que les famílies que més han participat de les sessions en van fer una bona valoració l'últim dia del juguem plegats. Respecte als infants, a banda del qüestionari, la seva acollida dels jocs ha estat fantàstica, l'han valorat, esperaven amb moltes ganes les sessions i n'han gaudit moltíssim, cosa que ens ha fet gaudir-les als adults també. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada