divendres, 10 d’abril del 2015

JUGUEM PLEGATS: 1ª Sessió

La primera sessió de jocs va respondre plenament les nostres expectatives i vam sortir força animades per la planificació de les següents.
De 5 infants que formen el grup, van assistir 3 representants familiars: tres mares i un pare. Dels dos representants absents, un ha estat per motius d'última hora i un altre per dificultats irreconciliables per l'assistència.
Les sessions de joc estan dividides en dos moments:
  • Joc de motivació, cohesió i coneixença: vam jugar al joc "FEM XARXA". Tinc una troca de llana a la ma i em presento tot dient el meu nom i les meves aficions i el que m'agrada fer, menjar... Em lligo la llana al peu i li tiro la troca a un component del grup que fa la seva presentació i li torna a passar a un altre component. Així a poc a poc anem formant una xarxa, fem grup i ens coneixem una mica millor.
  • Joc de taula/educatiu: després vam jugar a la OCA GEGANT. Només canviant el tauler de joc... hem aconseguit una gran motivació. Mentre jugàvem vam fer incisió en el comptatge, fent verbalitzar als infants el nombre que sortia al dau i també fent-los comptar la seva tirada, intentant que això fos un procés destacat, amb la verbalització acompanyant si era necessari de l'adult. Així vam reforçar l'aprenentatge de la numeració en alguns dels infants que mostren dificultats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada